úterý 21. února 2012

21.2.12

Nevím, jak se to přihodilo, ale tento semestr mám pondělí a středy volné, samozřejmě na úkor dlouhého úterka, čtvrtka a pátečních 4 hodin. V pátek mi škola ani tak moc nevadí, nebydím daleko od Olomouce, takže mi na nějakých pár hodinách nezáleží.

O víkendu jsem si udělala průvan ve skříni a vyřadila jsem věci, které už douho nenosím, abych udělala místo těm (potencionálně) novým. Dnes jsem se tedy rozhodla, vstanu dříve (u mě opravdu hodno odměny, protože dobrovolně jsem nestávala v 9.30 ani nepamatuju :D) a pojedu si koupit nějaký lék na pošramocenou duši (za nervový záchvat kvůli včerejší ostudné prohře Pittsburgh Penguins 6-2)*. S velkým očekáváním jsem vešla do obchoďáku a zamířila do obchodů, kde si většinou něco koupím.

V H&M neustále hrála reklama (a mimochodem se asi inspirovali Tally Weijl, protože hlasitost té hudby se téměř nedala vydržet), že pokud dnes nakoupíte nad 1000 Kč, dostanete 150 korunový dárkový poukaz na další nákup. Procházela jsem se mezi stojany a přemýšlela, co bych si asi tak koupila, pokud bych postupovala podle svého náročného měřítka (viz minulé články:D). Nic.

Zarazila mě saka za 899 Kč. Přesně to samé, ale v béžové jsem ulovila v rámci druhé a třetí slevové vlny za směšných 199 Kč s tím, že si ty PÁRAJÍCÍ a HNUSNÉ ŠVY zašiji sama a TRČÍCÍ NITĚ ustřihnu. Stejně jako několik minulých let byla všechna šitá podle stejného vzorce, měnily se jen barevné odstíny- téměř nemožné sehnat jiného tvaru.


Nevím proč, ale vždycky se mi zdají nejhezčí a nejlépe ušité basics kousky v rozpětí 249- 399 Kč. Dnes jsem si odnesla vcelku hezké červené šaty s rozšířenou sukní a taky malou hnědou kabelku, kterou jsem měla vyhlédnutou už dávno. I tentokrát zafungovala nepřímá úměra- ten nejdražší kousek byl největší šmejd. 
V ostatních obchodech se všude objevovaly optimistické barvičky (ano, nečekaně na jaře), což mě, milovnici černé a tlumenných barev, moc nelákalo (zmíněnou červenou jsem schopná tolerovat).

Od omáčky se dostáváme k jádru.

PRAVÝ DŮVOD MÉ NÁVŠTĚVY


Pravidelně se dívám na stránky Pimkie nebo H&M, abych věděla, co kde mají a na co se zaměřit. Mám ráda spíše jednoduché a klasičtější kousky, proto se mi docela zalíbily tyhle baleríny:



Ne tak už jejich cena- 899 Kč. Prostě mě zajímalo, jaké budou, když stojí přibližně stejně jako půlka mého měsíčního nájemného. S výsledkem jsem počítala. Na stojánku jich byla fůra ve všech odstínech, a na všech bylo vidět, jak jsou vespod a na bocích popatlané lepidlem a na některých drží podrážka jen silou vůle. WTF?!?!?! Minulý rok jsem si pořídila stejné, ovšem z koženky, u Vietnamce za 189 korun. Jsou pěkné a vydržely dodnes (musím zaklepat). Nechci tvrdit, že jsou všechny takové, k nám se ale dostaly jen kousky hodné vyhození. Ale vsadím se, že si je někdo i přes tu přemrštěnou cenu koupí a nakonec se vyprodají. A také nutno dodat, že na stránkách zahraničních háemek se vůbec neobjevují, haha.
Taky mě zajímaly tyhle tašky, kterých si HM cení na 2999 korun, ale v naší pobočce se nenacházely (kdo by to taky čekal že :D).




V matice jsem sice nikdy nebyla moc dobrá a přepočty peněz mi moc nejdou, ale hádejte kolik stojí hnědá taška v Německu.

Necháte se podat? 30 Euro. Kolikpak to dělá? Zhruba 700-800? Krásné:)



* Ale i přes to

Žádné komentáře:

Okomentovat